Nisreen85’s Blog











{February 11, 2008}   الف مبروووك يا مصر
مبروك بجد رجاله رجاله رجاله وفرحتونى وفرحتو مصر كلها

appy says:

كنت هموت ونفسى تبقى هنا فى القاهرة امبارح مش عاوزة اقولك كانوا عاملين ايه فى عباس العقاد ووسط البلد وحتى القاهرة الجديدة تحفه يا نسرين بصراحه اول مرة اشوف الناس خارجه فى مظاهرة كبيرة اسمها بنحب مصر والاولاد ايه بيرقصوا مع البنات فى الشوارع ومحدش بيضايق حد والشرطه فى خدمه الشعب بجد كانوا واقفين فرحانين ومحافظين على الناس فى الشارع مبسوطين جدا



أنـــا حـــــــــرة says:

لولولولولولولولى

انا سعيدة جداً ، بقالى كام يوم كل شوية حاجه تحصل تبسطنى بس انا مليش فى الكورة المحلية يعنى اه افحر للمنتخب بس مش بتفرج ، بس شوفت اهداف قبل النهائى و انبهرت و امبارح شوفت من اول الجون للآخر الجميل بقى ان اول الماتش ما خلص لقيت ماماو بابا لبسوا و قالول هينزلوا يتفرجوا ع الناس ” طبعا اخواتى الولاد كانوا فى الشارع و اخويا اللى اصغر منى قال هيبات بره سهران – مجتمع ذكورى متعفن بقى 🙂 – بس كله فدا مصر

المهم انا لبست و جيت هنزل معاهم قلت ايه ده انا لابسه بنى روحت هوب ضربت جيبه سوداء على بادى ابيض على طرحه ابيض فى احمر و شال احمر و ضربت علم مصر على خدى و على قورتى و نزلت

طبعا ماما كانت نفسها تقول للناس دى مش بنتى عشان البنت عيب تلفت النظر و الشارع مكنش فيه بنات اصلا غير صغيرين و الباقى فى البالكونات فكنت انا بقى مش بس فى الشارع لا ده انا ماشه بعلمين على وشى و التعليقات الله أكبر

انا حتى بعد ما روحوا روحت كذا مكان اعمل حاجات و انا مش غاسله وشى عادى يعنى و كل ما ادخل محل و للا سوبر ماركت الاقيه يضحك و يقولى مبروك

مش مصدقين يمكن عشان عارفنى دكتورة
بس كنت عايزة اقولهم انا مصرية يا جدعان من قبل التنسيق

ملحوظة انا مكنتش زاحمة الشوارع انا كنت ع الرصيف 🙂

نسرين

اسف اكلت ودانك م الرغى



علي says:

وحشك حلو يا نسرين ما تقعي حتي كاس العالم
الف مبروك لمصر ويارب دائما مصر في فرح
بس يارب نفرح في مجالات تانيه
الف مبروك



علي says:

تاني الزمالك يا نسرين والله يا بنتي انتي صعبانه علي انتي عارفه الانسان اكيد مش كامل بس اخطر عيب فيكي انك بتشجعي الزمالك وبعدين لو قولنا اهلي وزمالك
انظري الي قوام الفريق
حضري اهلي جمعه اهلي شادي اهلي
فتحي اهلي
ابو تريكا اهلي
متعب اهلي
ناقص ايه تاني
بصي مدام الكره في اهلي صح بتكون في مصر صح
والدليل الثلاث سنوات الي الزمالك كان فيهم حلو اهلي وحش انظري الي نتائج المنتخب
وربنا معاكي يا نسرين
ده تعليق علي كلامك ان المعلم من
الزمالك
اهلوي صميم ولكن
مصر فوق الجميع



HafSSa says:

الله
انا فرحانة ايوة
بس فرحتك لها سر

انت حاطة عينك على حد في المنتخب و مكنش راضي يتمم غير لو كسبوا ولا ايه؟؟

شكلك معجبة بحد منهم
نيايهااااا



اسكندراني في الغربة says:

مبرووووووووووووووووك
مبروك لينا كلنا

مستني اعرف عملتوا اية في الاسكندرية بعد الماتش

تحياتي



soska says:

يا ألف نهار مبروك والنبي لا تيجي تشربي الشربات في مدونتي بالمناسبة السعيدة دي انتي وكل حبايبك مجانا و أي مصري والمغتربين وانا وانت ورقصني على واحدة ونص



يَحيى المِصري says:

نسرييييييييييين

مش بقول لك وشك حلو على مصر

و حطي صورة لحسن شحاتة على السايد بار ده مهما كان زملكاوي زيك



alexandrany says:

Congratulation Seeeeeeeeeeeeeena
وشك حلو يا جميل
اينعم احنا كنا برضه بنكسب وانتي هناك
بس ماشي خليها علينا المرة دي كمان
الف مبرووووووووووووووووووووووووك
انتي فين يا بنتي؟



MerMaid says:

مش هاعلق عندك لاني بجد زعلاااااااااانة منك
انتي فين يا بنتي؟؟
انتي شفتي مامتك و نسيتينا ولا ايه؟؟؟
ولا حس ولاخبر؟
اوك يا نسرين مستنياكي تتصلي برضه يا ستي
وحشتيني قوي
و مبروك لمصر يا قمر



MerMaid says:

اوعي تكوني زعلانة مني ولا حاجة

لو زعلانة من حاجة خليكي جدعة وقوليلي



مهندس مصري says:

مظاهرات الفرحة كانت مغرقة مصر كلها
عندنا في وسط البلد في دمنهور كان كرنفال
ألف مبروك لمصر



صوت من مصر says:

مصر كانت عباره عن قطعه فحم محترقه من الفرحه
؟
مبروك



أنا حر says:

الف مليون مبروك لمصر كلها ويارب يكون الفوز لمصر في كل المجالات
تحياتي



انين الحزن says:

اول حاجه

مبرووووووووووووووووك لمصر

تاني حاجه

انا من عشاااااااااااق اسكندرية بموت فيها

ثالث حاجه

مدونتك جميله اوي

وزة



صحفية روشة says:

زورنى وانت تعرف الاحتفال بانتصار مصر كان عامل ازاى
يارب يعجبك

مدونة مفيش احلى من كدة
سلام



Leave a Reply

et cetera
