Nisreen85’s Blog











{December 29, 2007}   خالد

لن اتكلم عن مدى حبى لفاتن حمامه

ولن اتكلم عن عشقى لهذا الفيلم

لكننى تعلمت من نهر الحب الا احكم على الاشخاص ابدا ابدا

فهناك دائما احتمال ان يكون العشيق خالد


alexandrany says:

اول تعليق متهيالي
مش كده برده

الصورة معبرة جداعن مدي الاحاسيس الكمينه اللي جوانا

ارفع القبعه



Nsreen Bsunee says:

مرسى والله يا استاذ مصطفى على تشريفك
بس انت ماخدتش بالك غير من الصوره

انت من اللى بيتفرجو ع الصور بس

🙂



شهيدة says:

سلام يا نسرين
ازيك؟

بصراحة مش عارفة اقلك ايه

يعني اغيب عنك كام يوم الاقي يجي عشر بوستات جداد

اصلي كنت في الضيعة بعيدة عن جو النت والدوشة دي كلها

على كل حال

احب اقلك عقبال مية سنة وان شاء الله تكبري برضا الله ورعايته

وكل سنة وانت طيبة وان شاء الله السنة الجاية تكون اقل حزنا لك وتكون مشاكلها اقل وطأة ان شاء الله وعلينا كلنا

والله يرحم بي نظير بوتو في الزمن ده الأخيار بقوا قليلين ومعرضين لخطر دائم

نحنا بآخر زمان بالفعل

تحياتي لك دائما
وبالتوفيق



Nsreen Bsunee says:

زينب
منورانى يا زينب والله ومتتاخريش تانى
تحياتى



appy says:

خالد امممممممممممممم
طيب خالد خالد مش مهم
بس انا عارفه انتى بتجيبى الاحاسيس الحلوة دى منين طبعا من اسكندرية نفسى اسكن حتى على ترعه دا انا بحب الميه حب
لا جاتلى فكرة انا هحفر ترعه تحت العمارة يمكن يبقى عندى المشاعير دى واجيب المتنيل اللى مش راضى ينطق ده اقعده معايا يمكن ينطق



Nsreen Bsunee says:

appy
اوعى انك تقوليلى انك مش عارفه خالد
بت انتى بجد مش عارفه خالد

خالد يبقى عمر الشريف فى فيلم نهر الحب
كان عشيق فاتن حمامه وزكى رستم كان جوزها حضرتك
وانا اللى عاوزه اقوله انى اتعلمت من الفيلم ده انى ماحكمش على حد لان دايما فى احتمال ان الخطيئه تكون مبرره الى حد ما
لان بالتاكيد كلنا فى الفيلم كنا بنحب العشيق ومتعاطفين معاه ومحسناش لثانيه ان فيه خيانه او خطيئه

يا بنتى انا بس انزل اجازه باذن الله وتعاليلى اسكندريه نورينى ده انا اشيلك فوق دماغى والله

تحياتى



appy says:

لا يا حبيبتى عارفاه
بس ممكن فعلا يكون للخطأ مبرر بس اكيد فى النهايه مش هتلاقى اللى بيقبله لانه خطأ
وبعدين اه عارفه والله جوز اختى اسمه خالد
بس جاتلى فكرة تانيه هاتيلى افلام افرج ابو الهول بتاعى عليها يمكن ينطق ولما تيجى انا اللى اشيل فى عنيه وقلبى وتيجى بالسلامه يا رب



مصطفى اسماعيل says:

بقالى يومين عايز اعلق ومش عارف
النت بيسحف عندى
ده ايه ده ؟
:@

بس فكرتك حلوة
فعلن انا بتفرج عالفلم وبميل لمعاداة الزوج
وبتعاطف مع عمر الشريف

مع انى بحب فاتن حمامة
🙂

كل سنة وانتى طيبة



عبدالرحمن فارس says:

الرائعون كالأحجار الكريمه لا نصنعهم ولكن نبحث عنهم لنهنئهم بالعام الجديد … كل عام وأنتم بخير
عام مضى وعام يأتي ويارب السنه دي تكون أحسن من الي قبليها ونشوف نفسنا و بلادنا أحسن …. بدري بدري كده قبل الزحمه



MerMaid says:

نسرين

كل سنة وانتي طيبة
و بجد الفيلم ده تحفة انا عن نفسي باعتبره من احسن الافلام اللي شفتها

كل سنة وانتي طيبة و كل المدونين طيبين

منوراني دايما و بلاش الغيبة دي

:))



الشريف / جمال طة says:

الغربه كربة

فضيحــــــــــــــــــــــــــــــة بالسعـــــــودية

مــــــــن المجتمــــــــــــــع الدولــــــــــــــــــــى

الـــــــى الملك / عبدالله بن عبد العزيز (خادم الحرمين ) بابا الفاتيكان بيسلم عليك ويقولك عيب رجعوا للمسلم حقه

وملكــة بريطانيا بتقولك عيب خلوا عندكم شوية ديمقراطيـــة وحقوق انســـــــــان مش انتم بتقولوا انكم مسلمين أعطوا المسلم حقه

أما الرئيس الأمريكى بوش بيسلم عليك وبيقول لك خلص المشكله ديه ورجع للمصرى جميع حقوقه وهو مش عايز يتكلم فى الموضوع ده تانى

أما الكونجرس ألأمريكى يقول لك احنا متابعين قضية المواطن المصرى ولن نتخلى عنه حتى يأخذ جميع حقوقه

أما ألأمين العام للمنظمة الدوليه لحقوق الانسان يقول لك الشكاوى منكم يوم عن يوم بتزيد وسوف نضطر لرفع ألأمر الى ألأمم المتحده ومجلس ألأمن للنظر فى فرض عقوبات اقتصادية عليكم قد تصل الى تجميد أرصدتكم فى خارج السعودية بعد خصم جميع حقوق المواطن المصرى وخاصة انه بيقول انه مسلم زيكم

برجاء الاطــــلاع وشكرا

http://gamal51.blogspot.com/

http://anameshm3ahom.blogspot.com/2007/12/blog-post_11.html

http://kalam3eal.blogspot.com/2007/12/blog-post.html

الغربة قطعة من نار

الغريب أعمى ولو كان بصيرا والغريب ضعيفا ولو كان قويا 0000 واحذر تقع مع الاندال



alexandrany says:

اهلا بكي في عالم السواد
غيرتي اللون بتاع المدونه ليه يا نسرين
هي ناقصه غمقان
عموما اسود ولا ازرق اهوه بقت كلها محصله بعضيها

كل سنه وانتي طيبه



الجحيم هو الحقيقه says:

مساء الخير

كل سنه وانت طيبه

المدونه شكلها الاول افضل دا راي حبيت اقوله
……….
فلا مشاعر جميله مشاعر الحب فى نهر الحب الخالد وجميل اننا منكونش جلادين فى الحكم ربنا مخرجناش عشان نحاكم بعض خلقنا نحب بعض ونعمل لارساء حبه

تحياتى

للحب

ال

خاااااااااااااااالد

تحياتى



يَحيى المِصري says:

الفيلم ده من الأفلام اللي بحبها جدا
و دايما بيدخلني في صراع أتعاطف مع الزوج و لا العشيق
أنا كشخص من مكوناتي الشخصية أحتقر الخيانة بكل صورها بس الفيلم ده بيجبرني بكل بساطة أتعاطف مع خالد إزاي يا أخي مش عارف

مع إني برضه بحب فاتن حمامة و المفروض أكره الزوج و العشيق على كده
😀



Nsreen Bsunee says:

مصطفى
منورنى
انت بتتعاطف مع التنين يا مصطفى اكيد حتتعاطف مع العشيق
كل سنه وانت بالصحه والسلامه
تحياتى



Nsreen Bsunee says:

عبدالرحمن
ميرميد
استاذ جمال طه
كل سنه وانتم بخير
نورتونى



Nsreen Bsunee says:

مصطفى باشا الاسكندرانى
حضرتك احتكرت اللون الاسود لحسابك ولا ايه
ولا هى رخامه وخلاص
🙂
انا ضلمتها عشان حضرتك تيجى تنورها
🙂
منور دايما



Nsreen Bsunee says:

جحيم
منورنى يا فنان
ايه اخبارك
انا كمان والله شكل المدونه مش عاجبنى
بس الكريسماس خلص والديساين اللى فات كنت عاملاه عشان الكريسماس
تحياتى ومرسى انك قلتلى رايك
اكيد يهمنى
تحياتى



Nsreen Bsunee says:

يحيى
منورنى يا يحيي
انا كمان بارفض الخيانه
بس مش عارفه ليه محستش لحظه ان امال وخالد بيخونو كنت حاساهم بيحبو بس

انا ماخدتش بالى اساسا ان فيه خطيئه
محستش الخطيئه بينهم
تخيل الحب بيعمل ايه
بيخفى الخطيئه
بيدوبها
وبيخالينا نسامح

الفيلم ده بجد جميل اوى

انا كمان باحب فاتن حمامه اوى
بس بحب عمر الشريف برضه

تحياتى يا يحيى
نورتنى



يَحيى المِصري says:

أنا نزلت اغنيات فرقة بن عربي
على مدونة حاجاز إبقي شوفيها بقى

🙂



Ragi says:

happy new year



micheal says:

أنا كمان بحب الفيلم ده جدا بس أختلف معاكي في نقطه حتي و لو كان العشيق خالد و الزوج طاهر
🙂
تحياتي



فؤاده says:

نسرين

مش عارف ليه مش لاقي اي مبرر للخيانة
عشان كده رغم اني بموت في فاتن حمامة بس بكره الفيلم ده
بكره واحد يخليني اتعاطف مع خيانة خصوصا الزوجية سواء خيانة الراجل لمراته او العكس
واظهارها في صورة جميله رقيقه
كمان توصل لدرجه التبرير والتعاطف



Nsreen Bsunee says:

شكرا يا يحيى مش عارفه اقولك ايه

الاغانى جميله بس برضه ليلى مسيطره عليه اوى ومش عارفه اتخلص منها مش باسمع غيرها



Nsreen Bsunee says:

استاذ راجى
شكرا مرورك الكريم

وكل سنه وانت بصحه وسلامه



Nsreen Bsunee says:

مايكل
نورتنى

بالزمه لو كان العشيق خالد فعلا
والزوج طاهر فعلا فعلا
حتتعاطف مع مين

تحياتى



Nsreen Bsunee says:

نائل
منورنى

انا كمان والله باكره الخيانه بكل انواعها بس بجد الفيلم ده محستش بالخيانه فيه خالص

تحياتى ومتغيبش علينا



ذو النون المصري says:

طبعا الافلام القديمه لها سحر خاص لكن انا خلاص بطلت اتفرج عليها و ان كنت لم اترك اعجابي باصحابها ابدا
………………
appy
و ماله لما يكون خطيبك زي ابو الهول مبينطقش
مش كل حاجه الكلام و كتر الكلام لا يجب ان يكون سبب للضيق من حد
صحيح ان الكلام ممكن يكون باب للتعرف علي الشخصيه و هو الامر الشائع لكن تاكدي ان الصمت قد يدل علي مزايا اكثر في الشخصيه و قد يكون ابلغ في التعبير من الكلام
……………
واحد زي ابو الهول



sabrina says:

nsreen,
مش عارفه………أنا مش بحبه
بحب سيده القصر اكتر
بس هو فعلا بيعلمنا ان لانحكم علي أحد ابدا
لأننا ممكن جدا نكون في نفس الموقف …..



Leave a Reply

et cetera
